Gmina Miedzichowo na szlakach dziejów
Gmina Miedzichowo na szlakach dziejów. – 2018. -Miedzichowo ; Zielona Góra : Urząd Gminy. -169, ...
Model kształcenia w wyższych szkołach zawodowych Francji i Polski na przykładzie IUT w Metz i PWSZ w Gorzowie Wielkopolskim – pięć lat doświadczeń / [red. Ewa Kraszewska, Elżbieta Skorupska-Raczyńska] ; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wielkopolskim. – Gorzów Wielkopolski : Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa, 2003. – 60 s. ; 24 cm.
Spis treści:
Słowo wstępne
prof. dr hab. Zenon Głodek: Polsko-francuska współpraca gospodarcza i naukowa
Jean Jacques Schaal: Geneza projektu współpracy między francuskimi uniwersyteckimi instytutami technologicznymi a przyszłymi polskimi wyższymi szkołami zawodowymi: przykład IUT w Metz – PWSZ w Gorzowie
mgr Kazimierz Marcinkiewicz: Pięć lat współpracy i doświadczeń
dr Jean-Lue Herimann: Pięć lat aktywnej współpracy między IUT w Metz a PWSZ w Gorzowie Wielkopolskim (bilans i perspektywy)
mgr Roman Gawroniak: Rola współpracy polsko-francuskiej na przykładzie PWSZ w Gorzowie i IUT w Metz
prof. dr hab. Andrzej Bałaban: Model kształcenia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim
prof, Rene Gruber: Miejsce Uniwersyteckiego Instytutu Technologicznego w Metz we francuskim systemie uniwersyteckim
Yves Lemoine: Po zdobyciu uniwersyteckiego dyplomu technologicznego – wejście na rynek pracy czy kontynuowanie studiów